Rada Samorządu Uczniowskiego 

Przewodniczący: Bartłomiej Sitek
Zastępca przewodniczącego: Zuzanna Smolin 
Skarbnik: Patryk Bonk 
Sekretarz: Dagmara Richter, Kamila Krus

PLAN PRACY RADY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2018/2019

AKCJE STAŁE:
• prowadzenie gazetki Samorządu Uczniowskiego i dbanie o jej estetykę; wywieszanie informacji o pracy S U oraz przygotowywanie gazetek związanych z aktualną tematyką;
• informowanie wszystkich uczniów i wychowawców klas o organizowanych akcjach; 
• całoroczna zbiórka nakrętek, i baterii; 
• spotkania Rady Samorządu Uczniowskiego z opiekunami; 
• współpraca z Radą Rodziców naszej szkoły; 
• przekazywanie informacji o działalności Samorządu Uczniowskiego na stronę internetową i Fanpageszkoły;
 • współpraca z fundacjami organizującymi akcje charytatywne; 
• udział w uroczystościach szkolnych - wystawianie pocztu sztandarowego;
• prowadzenie świetlicy nr. 18;
• działania wynikające z aktualnej sytuacji.

SEMESTR I 
Listopad:
• Włączenie się do przygotowań organizowanego przez Radę Rodziców Kiermaszu Świątecznego; 
• Światowy Dzień Pluszowego Misia - przygotowanie zabawy z misiami dla dzieci. 
• Andrzejki–dyskoteka szkolna dla klas 1-6
• Andrzejki - wieczór filmowy dla klas 7-3 gim.
Grudzień: 
• Ogłoszenie i przeprowadzenie konkursu na świąteczny wystrój klas;
• Boże Narodzenie - wigilie klasowe; udział w przygotowaniu świątecznego wystroju korytarzy; 
• Przygotowanie plakatu świątecznego z życzeniami dla Rady Pedagogicznej i dla uczniów naszej szkoły; 
• Pomoc w przeprowadzeniu Kiermaszu Świątecznego; 
Styczeń:
• Udział przedstawicieli społeczności uczniowskiej w akcji charytatywnej – Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy; 
• Dziecko w sieci – przygotowanie gazetki profilaktycznej na temat zagrożeń na jakie narażone są dzieci w Internecie i zasad bezpiecznego korzystania z Sieci. 
• Zorganizowanie Balu Karnawałowego; 
• Sporządzenie sprawozdania z pracy Samorządu Uczniowskiego za I semestr w roku szkolnym 2018/2019 

SEMESTR II 
Luty:
• Walentynki -zorganizowanie poczty walentynkowej; 
• Wykonanie gazetki okolicznościowej z okazji Walentynek; 
• Bezpieczne ferie – przygotowanie gazetki profilaktycznej. 
Marzec:
• Dzień Kobiet – przygotowanie okolicznościowych życzeń, dzień „bez pytania” dla dziewcząt; 
• Przygotowanie i koordynacja imprezy szkolnej z okazji pierwszego Dnia Wiosny;
• Pomoc w przygotowaniu wiosennego wystroju korytarzy.
Kwiecień 
• Wielkanoc - przygotowanie gazetki okolicznościowej; 
• Obchody Dnia Ziemi – ubieramy się na zielono; wykonanie gazetki okolicznościowej; 
• Pomoc w przeprowadzeniu Kiermaszu Wielkanocnego. 
Maj:
• Uczczenie rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja – wykonanie okolicznościowej gazetki; 
• Dzień Matki -wywiady przeprowadzone przez przedstawicieli SU w klasach na temat: ”Za co kocham moją mamę?”, zamieszczenie najciekawszych na stronie internetowej szkoły, przygotowanie okolicznościowych akcentów na gazetce SU.
Czerwiec:
• Dzień Dziecka - udział w przygotowaniu imprezy szkolnej z okazji Dnia Dziecka; wykonanie okolicznościowej gazetki; 
• Podsumowanie pracy Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym 2018/2019 
• Sporządzenie sprawozdania z pracy Samorządu Uczniowskiego za II semestr w roku szkolnym 2018/2019; 
• Pomoc w organizacji kiermaszu podręczników i mundurków używanych; 
• Wykonanie gazetki profilaktycznej „Bezpieczne wakacje”; 
• Przedstawienie wyników nauczania i zachowania najlepszych uczniów na gazetce SU; 
• Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2018/2019. 

Plan pracy Samorządu Uczniowskiego ma charakter otwarty. W czasie trwania roku szkolnego może być uzupełniany o inicjatywy uczniów i akcje pozaszkolne związane z działalnością Samorządu Uczniowskiego.

Pozdrawiam serdecznie,
przewodniczący SU Bartłomiej Sitek ;-)

Szkoła Podstawowa im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu



Szkoła Podstawowa Im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu

Adres: ul. Lompy 9                                                                      Sekretariat czynny:
                 42-288 Strzebińn                                                              Pon. - Pt.
NIP 575-10-50-923                                                                          7.30 - 15.30
IDS 001197022  
REGON 001197022 
tel. 34/3570078
e-mail: sekretariat@strzebin.edu.pl

Na podstawie art. 37.7 RODO informujemy, że inspektorem ochrony danych (IOD) 
jest Pan Bernard Świerzy, 
e-mail: bswierzy@gmail.com



(c)2018, Szkoła Podstawowa w Strzebiniu, All rights reserved
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem
free website
built with
kopage